وبلاگ اجتماعی.فرهنگی.خبری pic5net
سایت مرکزی : www.pic5net.com

 

یک ماجرای واقعی درباره شخصی که به خدا نامه نوشت و

 خدا جوابش را داد!!+متن نامه

یک ماجرای واقعی درباره شخصی که به خدا نامه نوشت و خدا جوابش را داد!!+متن نامه
آن قدر فقیر بود که شب ها می رفت دور و بر حجره های طلبه ها می گشت و از توی باقیمانده غذاهای آن ها چیزی برای خوردن پیدا می کرد.یک روز به ذهنش می رسد که برای خدا نامه ای بنویسد.

الف:این ماجرای واقعی در مورد شخصی به نام نظرعلی طالقانی است که در زمان ناصرالدین شاه طلبه ای در مدرسه مروی تهران بود و از آن طلبه های فقیر بود. آن قدر فقیر بود که شب ها می رفت دور و بر حجره های طلبه ها می گشت و از توی باقیمانده غذاهای آن ها چیزی برای خوردن پیدا می کرد.یک روز نظرعلی به ذهنش می رسد که برای خدا نامه ای بنویسد.نامه ی او در موزه ی گلستان تهران تحت عنوان "نامه ای به خدا" نگهداری می شود.
مضمون این نامه :

نظرعلی بعد از نوشتن نامه با خودش فکر کرد که نامه را کجا بگذارم؟ می گوید، مسجد خانه ی خداست.پس بهتره بگذارمش توی مسجد. می رود به مسجد امام در بازار تهران (مسجد شاه آن زمان) نامه را در مسجد در یک سوراخ قایم میکنه و با خودش میگه: حتما خدا پیداش میکنه!
او نامه را پنجشنبه در مسجد می ذاره. صبح جمعه ناصرالدین شاه با درباری ها می خواسته به شکار بره. کاروان او ازجلوی مسجد می گذشته، از آن جا که به قول پروین اعتصامی
"نقش هستی نقشی از ایوان ماست آب و باد وخاک سرگردان ماست"
ناگهان به اذن خدا یک بادتندی شروع به وزیدن می کنه نامه ی نظرعلی را روی پای ناصرالدین شاه می اندازه. ناصرالدین شاه نامه را می خواند و دستور می دهد که کاروان به کاخ برگردد. او یک پیک به مدرسه ی مروی می فرستد، و نظرعلی را به کاخ فرا می خواند. وقتی نظرعلی را به کاخ آوردند ،دستور می دهد همه وزرایش جمع شوند و می گوید:نامه ای که برای خدا نوشته بودند، ایشان به ما حواله فرمودند.پس ما باید انجامش دهیم و دستور می دهد همه ی خواسته های نظرعلی یک به یک اجراء شود!




تاريخ : یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net

 

تاثیرگذارترین مردان برای سال 2011 !!

تاثیرگذارترین مردان برای سال 2011 !!
شاهزاده ویلیام، وارث دوم خانواده سلطنتی بریتانیا و پادشاه آینده بریتانیا امسال با ازدواجش با کیت میدلتون، دختری از خانواده ای معمولی، خبرساز شد و ...


 


اصلا مهم نیست که کی و کجا به دنیا می آیی بالاخره خواهی مرد. بنابر این کمیت در زندگی با آنکه مهم است اما جای کیفیت را نخواهد گرفت چراکه تنها اعمال و کردار ماست که باقی خواهد ماند در این گزارش شما را با 10 مردی که با وجود تفاوت های آشکارشان بایکدیگردر حوزه فعالیت خود تاثیر گذاراند آشنا می کنیم.

 

 


1. استیو جابز 
 


بسیاری از مردم دنیا روز چهارم اکتبر را فراموش نخواهند کرد، چرا که دنیای فناوری استیو جابز یکی از تاثیرگذارترین افراد خود را از دست داد.

تفاوت این مدیرعامل خلاق با دیگر همتایانش در این بود که پیش از اینکه مردم بگویند چه می خواهند، او به خواسته آنها جامه عمل می پوشانید.

 

 

2. لری پیج



حالا پس از جابز دنیای فناوری به دنبال جانشینی برای این مرد خلاق است که ظاهرا کسی بهتر از لری پیج، مدیرعامل تازه منصوب شده گوگل نمی تواند جای خالی آقای اپل را پر کند.



3. محمد بوالعزیزی



تا همین چند ماه پیش کسی او را نمی شناخت. به عبارتی در دوران حیاتش به جز دوستان و آشنایانش کس دیگری او را به جا نمی آورد! اما وقتی در اعتراض به جمع شدن بساط میوه و سبزی فروشی اش خود را آتش زد،شاید هرگز حتی فکرش را هم نمی کرد که روزی آغازگر بهار عربی لقب بگیرد.



4. شاهزاده ویلیام



شاهزاده ویلیام، وارث دوم خانواده سلطنتی بریتانیا و پادشاه آینده بریتانیا امسال با ازدواجش با کیت میدلتون، دختری از خانواده ای معمولی، خبرساز شدو خیلی ها به خاطر همین اقدام شجاعانه اش که به نوعی سنت شکنی محسوب می شد، او را فردی تاثیرگذار می دانند.

 

 


5. آنانیمس



هکرهای عضو این گروه هم با اقدامات خود در هک کردن نهادها و سازمان های بزرگ دنیا نام خود را در این فهرست وارد کردند و بارها هم مدیران شرکت ها و نهاد های گوناگون را عصبانی کردند و هم موجب آزار بسیاری از کاربران شدند، پس افراد تاثیرگذاری بودند.

 

 


6. لیونل مسی



کمتر کسی پیدا می شود که از هنرنمایی پادشاه لالیگا در زمین فوتبال لذت نبرد. پسر سربه زیر نیوکمپ که 43 میلیون دلاردر سال درآمد دارد، توجه بسیاری از مردم در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است.

 

 


7. پپ گواردیولا



سرمربی جوان، پر افتخار و خوش فکر تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا هم از جمله مردان تاثیرگذاران سال جاری میلادی محسوب می شود،چراکه هدایت و رهبری تیمی که دارای جمعی از بهترین و گرانترین بازیکنان فوتبال دنیا کار هرکسی نیست.

 

 


8. نواک جوکوویچ



پشت سر گذاشتن مردان اول و دوم تنیس جهان، انهم ظرف چند ماه باعث شد که نواک جوکویچ هم تاثیر خود را به رخ دیگران بکشد و در این جمع راه داشته باشد.





9. باراک اوباما
 



بحران های مالی و اقتصادی، انقلاب های عربی و جنبش های مردمی کشورهای غربی همگی دست به دست هم داد تا نقش رئیس جمهور آمریکا در تصمیم گیری ها پررنگ به نظر برسد و تاثیرگذار باشد.

 

 


10. مارک زاکربرگ



شبکه اجتماعی فیس بوک از وقتی که پا به دنیای مجازی گذاشت تحولی در ارتباطات مردم در سراسر دنیا ایجاد کرد و گسترش هرچه بیشتر نفود آن در میان مردم جهان دلیلی کافی برای تاثیرگذاری مدیر جوانش محسوب می شود.

 

 


11. جولین آسانژ



مدیر سایت ویکی لیکس که گویا تنها ماموریتش فاش کردن اسناد محرمانه دولتی آمریکاست، با فعالیت هایی که در سایتش انجام داد به شدن خبرساز شد. اما اتفاق مهمتر رسوایی اخلاقی این مدیر افشاگر است که هنوز هم ماجرایش ادامه دارد.

 




تاريخ : پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net

10 عمل مبتذل ایرانیان !!

10 عمل مبتذل ایرانیان !!
امیدواریم شما یکی از این افراد نباشید!
 1- غیبت و دخالت در امور خصوصی و شخصی دیگران
یکی از سوژه های اصلی محاورات که به شدت بین مردم مرسوم شده است عمل زشت غیبت می باشد. این روزها زمانی که افراد همدیگر را ملاقات می کنند و یا در میهمانی ها حاظر میشوند عملاً حرفی جز غیبت کردن درمورد دیگران ندارند و با هیجان کامل به این کار مبادرت می کنند. برخی هم به خود اجازه میدهند در حریم خصوصی ترین مسائل دیگران وارد شوند و به امر و نهی و دخالتهای بی مورد بپردازند.
 2- عدم رعایت حق عابرین پیاده
در اکثر نقاط دنیا دیدن یک عابر پیاده در خیابان به معنای فرمان ایست و احتیاط برای راننده مقابل است در صورتیکه در ایران برخی رانندگان به محض دیدن عابر پیاده سرعت خود را بیشتر نموده و بدون لحاظ کردن مسائل ایمنی و حق تقدم با بی رحمی تمام و با ایجاد رعب و وحشت برای عابرین پیاده به مسیر خود ادامه میدهند
 
3- حفظ نشانه های نو بودن کالا
همسایه تان اتومبیلی نو خریداری کرده اما بعد از سپری شدن یک هفته هنوز برچسب شماره اولیه که بصورت تکه کاغذی روی شیشه جلو چسبیده است را جدا نکرده و حتی فومهایی که بصورت ضربه گیر در اطراف دربهای ماشین نصب شده است کماکان وجود دارند. دوستتان نیز بعد از گذشت یک هفته هنوز برچسب روی نمایشگر گوشی موبایل جدیدش را جدا نکرده!
 4- تنبلی و از زیر کار در رفتن
متوسط ساعت مفید کار در ایران کمتر از یک ساعت و سی دقیقه میباشد که دلیل آن نبودن فرهنگ کار، فقدان انگیزه، تنبلی و بی مسئولیتی افراد است. این امر باعث نارضایتی ارباب رجوع، پایین آمدن کارایی و بهره وری و در کل کاهش پیشرفت ملی خواهد شد.
 
در اغلب شرکتها، ادارات و سازمانها اینگونه باب شده که کسی زرنگ و با ذکاوت است که تا حد امکان از انجام مسئولیتهایش شانه خالی کند و کم کاری را استراتژی اصلیش بداند و در عین حال حقوق و مزایایش را بصورت تمام و کمال دریافت نماید.
 
کارمندان هیچ تلاشی در راستای بالابردن کیفیت و راندمان شرکت انجام نداده و در عین حال انتظار بالا رفتن درآمد خود را دارند. به ارباب رجوع کمتر احترام گذارده میشود و طلب کارانه با وی برخورد میشود.
5- تجمل گرایی و مصرفی شدن
امروزه شاهد آن هستیم که جامعه با سرعتی باور نکردنی به سوی مصرفی شدن در حال حرکت است. افراد بجای سرمایه گذاری پول خود در مکان مناسب و برای تولید بیشتر و اشتغال زایی ملی، ترجیح میدهند با خرید اتومبیلهای گران و کالاهای لوکس مصرفی ظاهری معقول کسب نموده و اعتبار خود را در بین اطرافیانشان بالا ببرند.
 
 چشم و هم چشمی های فراوان، گرفتار وامها و قرضهای سنگین شدن و استرس از جمله پیامدهای این مسئله است. اکثر مردم خوشبختی را در تجملات و برتری مالی می دانند و بین نیازها و خواسته هایشان تمایزی قائل نمی شوند. مسابقات و رالی خرید امری ناپسند ولی متداول در جامعه ایرانی است.
6- فقدان فرهنگ تشکر و احترام
از کوچه و خیابان گرفته تا دانشگاه و محل کار و اماکن عمومی، کمتر شاهد شنیده شدن جملاتی مانند "از لطف شما ممنونم"، "خواهش میکنم"، "اختیار دارید"، "تمنا می کنم"، "بفرمایید"، "بزرگوارید"، ... هستیم.
 
بجای آن فضای زیرآب زنی، استفاده از الفاظ ناشایست، بی حرمتی به افراد مسن، به سخره گرفتن افراد، بالا بردن تن صدا،... امری متداول شده است. مردم باید بیاموزند احترام به دیگران، احترام به هویت ملی یک کشور محسوب میشود. اگر افراد یک مملکت به یکدیگر احترام نگذارند چگونه میتوانند انتظار کسب احترام از ملتهای دیگر را داشته باشند؟!
7- عدم رعایت نظافت شخصی و شهری
احتیاج به توضیح ندارد که متاسفانه نظافت شخصی و اجتماعی از طرف برخی افراد جامعه رعایت نمیگردد. از طرز لباس پوشیدن تا بوی بدن و دهان و آرایش موها گرفته تا ریختن زباله در محیطهای شهری و تفریحی.
8- درگیری در صف و نوبت
صف ها هرکجا و به هر علتی که تشکیل شوند معمولاً تبدیل به جولانگاه بی نظمی، درگیری، فحاشی و هتاکی عده ای از افراد به اصطلاح "زرنگ" خواهند شد. حفظ نظم و ترتیب در صف نشان دهنده بالا بودن رتبه اجتماعی و فرهنگ کسانی است که در صف حضور دارند.
 
 متاسفانه شاهد آن هستیم که در برخی امور مذهبی و خیریه مانند سرو غذای نذری نیز چنین بی نظمی ها و زد و خوردهایی بوجود می آیند. احتمالاً باید برخورد کرده باشید در مجالس عروسی گاهی زمان سرو شام جمعیت با چه سرعتی به سمت میز سلف سرویس هجوم می آورند!
 
9- پرورش اندام برای رعب و ترس
شاید دیده باشید پسرانی که با اندامهای پرورش یافته و عضلانی درحالی که بازو و سینه های خود را در معرض نمایش گذاشته اند با چهره ای مهاجم و آماده درگیری در همه جا پرسه می زنند! آنها با نگاه خود اطرافیانشان را به مبارزه می طلبند!
 
چه نکوهیده است زمانی که برخی افراد انگیزه های اصلی ورزش و تناسب را فراموش کرده و صرفاً برای عرض اندام، قلدری و جلب توجه در سطح جامعه اقدام به حجیم کردن عضلات خود می کنند.
10- اسراف، اسراف، اسراف!
اسراف یعنی زیاده روی در مصرف، بیهوده مصرف کردن، بیش از نیاز مصرف کردن، مصرف کنترل نشده، دور ریختن چیزی که میتوان از آن استفاده کرد. کافیست با محاسباتی ابتدایی متوجه شوید که میزان اسرافی که در کشور به عناوین مختلف همه روز در حال انجام است اگر جلوگیری می شد، چه میزان در صرفه جویی خانوادگی و ملی اثر می گذاشت و مشکلات چه تعداد از مردم حل می شد.
 
 
امیدواریم شما یکی از این افراد نباشید!

 

 
 
 
 

.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




تاريخ : چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net





تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net
ارسال توسط pic5net
ارسال توسط pic5net

عکس های عجیب و غریب ترین های جهان

عکس های عجیب و غریب ترین های جهان

عکس های عجیب و غریب ترین های  

جهان

عکس های عجیب و غریب ترین های جهان - www.taknaz.ir 

عکس های عجیب و غریب ترین های جهان - www.taknaz.ir

هم پشت سرش صورت داشته هم جلو روش ولی اینقدر صورت پشتیه از خودش صدا درمیاره که بالاخره در سن 33 سالگیش خودکشی میکنه!!

عکس های عجیب و غریب ترین های جهان - www.taknaz.ir

ویتکاارنا اوار : 
اونقدر کوچک و ریز بوده که دزد ها برای کارای خلاف ودزدی ازش استفاده میکردن .
درزمان مرگش دزدهای روسیه 3 روز عزای عمومی اعلام می کنند !!! 

عکس های عجیب و غریب ترین های جهان - www.taknaz.ir


 

پاسکال پنتیون :

از زمانی که به دنیا اومده از نظر زشتی مقام اول رو داشته و 3 بار هم ازدواج کرده و یه پسر طبیعی و زیبا هم به دنیا آورده !

 





تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net

 

 

 




 
 


 




 





تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net

پسری با پیراهن دکلته سبز و جوراب صورتی در مراسم ختم!!

+ عکس

پسری با پیراهن دکلته سبز و جوراب صورتی در مراسم ختم!! + عکس
مطمئنا اگر فقط به تصاویر نگاه کنید، باخود خواهید گفت که این پسر دیوانه است اما بهتر که زود قضاوت نکنید...

مطمئنا اگر فقط به تصاویر نگاه کنید، باخود خواهید گفت که این پسر دیوانه است اما بهتر که زود قضاوت نکنید.
 
 
 
Barry Delaney و Kevin Elliott دو دوست صمیمی بوده که در افغانستان مشغول جنگیدن بودند. آنها با یکدیگر قرار می‌گذارند که هر کدام از آنها زودتر کشته شد، دوست دیگر در مراسم خاکسپاری لباس سبز و جوراب صورتی بپوشد.
 
 
پس از این قول و قرار barry Delaney  در 24سالگی بخاطر حمله موشکی کشته می‌شود و Kevin در مراسم خاکسپاری به این صورت به قولی که داده بود عمل می‌کند.




تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net

حضور مرد در کنار همسرش هنگام وضع حمل تاثیرگذار است ؟

حضور مرد در کنار همسرش هنگام وضع حمل تاثیرگذار است ؟
زنانی که همسرانشان در هنگام وضع حمل در کنار آن‌ها بودند، در مقایسه با زنانی که شوهرانشان حضور نداشتند، کمتر درد کشیدند.



 مطالعات نشان می‌دهد که مراقبت مرد از همسر باردار خود، تاثیرات مثبتی بر روابط خانوادگی برجای می‌گذارد.

در واقع حضور پدر به عنوان یکی از عناصر مهم در ابتدای فرزند‌دار شدن هم می‌تواند تاثیر عمیق در روابط زناشویی داشته باشد و هم شیوه فرزند پروری را تحت تاثیر قرار دهد.

تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که همسرانشان در هنگام وضع حمل در کنار آن‌ها بودند، در مقایسه با زنانی که شوهرانشان حضور نداشتند، کمتر درد کشیدند، کمتر دارو مصرف کردند و احساس بهتری در مورد زایمان داشتند.

همچنین در میان کسانی که به روش سزارین وضع حمل کرده اند نیز همبستگی و ارتباط مشابهی میان حضور پدر و احساس مادر راجع به وضع حمل مشاهده شده است. علاوه بر این مطالعات دیگری نشان می‌دهد پدری که در دوران حاملگی همسرش شوق و ذوق بیشتری از خود نشان می‌دهد وقتی بچه به دنیا می‌آید، وقت بیشتری را برای او صرف می‌کند و بیشتر احتمال دارد به گریه بچه‌اش واکنش نشان دهد.

در واقع تجربه فرزند دار شدن برای مادر تنها تجربه فرزند وابسته نیست؛ بلکه نگاه مادر به فرزنددار شدن وابستگی بالایی به دیدگاه پدر، حضور فیزیکی و توجهات عاطفی وی به این پدیده دارد.

 

 





تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net

نگران گیر کردن تیغ ماهی نباشید !

نگران گیر کردن تیغ ماهی نباشید !
برای اینکه مطمئن شوید یک ازمایش کوچک بکنید چند حبه زیتون بجوشانید و درآبش چندتا تیغ ماهی بگذارید چند دقیقه بعد ...



خیلی ها خوردن ماهی را دوست دارند اما ازگیر کردن تیغ ماهیدرگلو میترسند اگر خدایی ناکرده تیغ گیر کرد چند حبه زیتون درظرفی بریزیدوبا یک لیوان اب چند دقیقه بجوشانید بعد اب راصاف کرده
وکم کم اب رابخورید قاشق قاشق چند دقیقه بعد احساس راحتیخواهید کرد.

برای اینکه مطمئن شوید یک ازمایش کوچک بکنید چند حبه زیتون بجوشانید و درآبش چندتا تیغ ماهی بگذارید چند دقیقه بعد تیغها نرم خواهد شد مثل ماکارونی.
 

 

 

 

 

 

 
 

 





تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net

جذاب ترین زن و ملکه زیبایی کشور برزیل قبلا یک پسر بوده است

!! +

عکس

جذاب ترین زن و ملکه زیبایی کشور برزیل قبلا یک پسر بوده است!! + عکس
بنابراین از همان زمان شروع به پوشیدن لباس های زنانه کرد و هم زمان به تزریق هورمون های زنانه نمود تا...

روبرتا پسری بود که درسال ۱۹۶۴ در ریودوژانیرو به دنیا آمد. او از نوجوانی تغییراتی در درون خود حس کرد و از همان زمان متوجه شد که نمی تواند احساسات پسرانه را تحمل کند و باید تغییر جنسیت بدهد. بنابراین از همان زمان شروع به پوشیدن لباس های زنانه کرد و هم زمان به تزریق هورمون های زنانه نمود تا اینکه در سن ۱۷سالگی به عنوان یک مانکن و بازیگر فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.

http://www.seemorgh.com/uploads/5555e.jpg

او در ۲۰ سالگی برنده عنوان  زیباترین دختربرزیل شد. سرانجام او در سال ۱۹۸۹ در بیمارستانی در لندن انگلستان، عمل تغییر جنسیت خود را انجام داد و زندگی جدید خود را آغاز نمود.


او سالهای سال تلاش کرد تا بالاخره در سال ۲۰۰۵ توانست شناسنامه خود را به عنوان یک زن از کشور برزیل دریافت کند چرا که در کشور برزیل همچنان به عنوان یک مرد شناخته میشد!





تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net

پديده نادر و عجيب علمي
مرغي که تغيير رنگ مي‌دهد
جام جم آنلاين: مرغي که اغلب اوقات رنگ خود را عوض مي‌کند باعث شده دانشمندان مطالعات خود را بر روي پديده نادر تغيير رنگ آن آغاز کنند.

به گزارش مهر، مرغي که متعلق به يک کشاورز ساکن دهکده اي ساحلي است اغلب اوقات رنگ خود را عوض مي‌کند که اين موضوع نه تنها باعث حيرت مردم عامي منطقه شده بلکه جامعه دانشمندان را نيز متعجب کرده است.

بر اساس گزارشي از ايندين اکسپرس، طبق مطالعات جانورشناسان اين پديده براي اولين بار است که رخ مي دهد.

اين مرغ که 6 ساله است در ابتدا سياه متولد شد و در طي اين 6 سال بدون هيچ پوست اندازي و يا هيچ گونه مشکل فيزيکي چهار بار تغيير رنگ داده است.

به گفته کشاورزي که صاحب اين مرغ است، اين مرغ در سال 2009 دو بار به رنگ سفيد و مشکي تغيير رنگ داد تا اينکه بالاخره به رنگ سفيد خالص درآمد.

تغيير رنگ بال هاي اين مرغ زماني مورد توجه قرار گرفت که براي اولين بار تخم گذاشت. پس از آن به مدت يکسال اين پرنده مشکي رنگ کاملا به رنگ سفيد در آمد در حاليکه در سلامتي کامل بسر مي‌برد. هيچ نابهنجاري ديگري از اين مرغ مشاهده نشده و همچنان در حال تخمگذاري است.

يکي از جوجه‌هاي اين مرغ هم به گفته اين کشاورز گرايشات شبيه مادر خود را دارد.

به گفته دکتر اومن عضو دپارتمان جانورشناسي دانشگاه کرالا از سال 2008 اين مرغ را تحت نظر داشتيم. اين مورد جزء يکي از پديده‌هاي نادر و عجيب علمي است که براي از دست ندادن آن بايد تنها آزمايش هاي خارجي و سطحي روي آن انجام شود.

نمونه‌هاي خوني و هورموني از اين مرغ در سالهاي 2008، 2009 و 2010 جمع آوري شده و در حال بررسي است. تعداد استروژن بالاتر از حد طبيعي موجود در خون اين مرغ ممکن است دليل اين پديده باشد. استروژن امکان دارد مانع از تجمع رنگدانه‌ها در بافت جنس ماده شود. گرچه اين موضوع بايد بعد از مطالعات ژنتيکي پرندگان ثابت شود.


 





تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net
مرغي كه چهار پا دارد!!
جام جم آنلاين: رسانه‌هاي رسمي فلسطين اشغالي از وجود مرغي با چهارپا خبر دادند كه موجب شگفت‌زدگي همگان شده است.

به گزارش ايسنا، صاحب اين مرغ چهار پا دراين باره يادآور شد: اين مرغ شايد به دلايل ژنتيکي دچار چنين مشکلي شده باشد.

براساس گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، وجود چنين مرغي با چهار پاي جداگانه باعث تعجب همگان شده است. كارشناسان در حال پيگيري چگونگي به وجود آمدن اين تغيير در اين مرغ هستند





تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net

مرگ مادر و پسر بر اثر گازگرفتگي
جام جم آنلاين: مدير روابط عمومي مركز فوريت‌هاي پزشكي تبريز، از فوت زني 35 ساله و پسر 10 ساله‌اش در يكي از خانه‌هاي شهر«خاروانا» شهرستان «ورزقان» به علت گازگرفتگي خبرداد.

حبيب حسين قلي‌زاده با اعلام اين خبر گفت: انتشار گاز سمي منواكسيدكربن از طريق لوله بخاري، علت اصلي اين حادثه بوده است.

مديرروابط عمومي مركز فوريت‌هاي پزشكي تبريز با اشاره به بردوت هوا در روزهاي اخير و استفاده بيش از حد از وسايل گرمايشي در منازل به ايسنا گفت: متاسفانه خانواده‌ها با بستن در و پنجره مانع از ورود اكسيژن لازم به فضاي خانه مي‌شوند و اين امر موجب مسموميت افراد خانواده با گاز منواكسيد كربن مي‌شود.

وي سردرد، سرگيجه، حالت تهوع، استفراغ و حالت خواب‌آلودگي را از علائم شايع مسموميت با منواكسيدكربن ذكر كرد و از شهروندان خواست تا در صورت بروز علائمي مشابه، در و پنجره‌ها را باز كرده و خود را با پتويي بپوشانند تا دچار لرز نشوند.


 





تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط pic5net